YOU MAY LIKE THIS
PEARL & YOGURT SOAP
MYR18.00
3 review(s)
Availability : In stock
Product Code : PLS
Option :
PLS
QTY :
Add To Wishlist
Add To Cart
Product Info
HOW TO USE
INGREDIENTS
WEIGHT
Downloads
Enquiry
  • Face soap enriched with two combination of natural ingredients, yogurt and pearl powder that’s effectively brightens, remove dirts and even skin tones.
  • Yogurt contain Vitamin B, Calcium, and Zink that helps fade scars and stimulate new skin.
  • Lactic acids in yogurt helps reduce wrinkles and moisten dry skin.
  • Pearl powder high with antioxidant and calcium that helps fight anti-aging symptoms and gives youthful looks.
  • Face remains bright and smooth while cleansing exessive oil without drying the face.
  • Suitable for all skin types.
NOT180406974K
  • Cleanse face twice or three times a day.
  • Scrub the soap on both palms to create foam.
  • Massage gently on face for 2 minutes and rinse clean

Sodium Palmitate, Glycerin, Sucrose, Sorbitol, Propylene Glycol, Aqua, Methyl Gluceth-20, Olive Oil Peg-7 Esters, Sodium Lauryl Sulfate, Fucus Vesiculosus (Bladderwrack) Extract, Parfum, Sodium Citrate, Xanthan Gum, Benzalkonium Chloride, Titanium Dioxide, Yogurt Filtrate, Cl 19140, Pearl Powder

80gm
F.A.Q 0.35 MB Download

Should you need more information on the product, kindly write your details to us.

Name * :
Email * :
Contact No. :
Enquiry * :
Security Code *
:
   
Buyers Reviews
11 May 2020
13:21:25 PM
Pearl and yogurt soap
Alhamdullilah berkesan..memang terbaik
By NOR AZLILI BINTI AZIZUL MOGAN
02 Mar 2020
03:20:31 AM
Jerawat pasir
Sebelum pakai sabun ni dah macam macam sabun cuba tapi bintik bintik jerawat taknak hilang. Dah macam macam produk guna tapi tak menjadi. Alhamdulillah ada adik sepupu suami yang suggest guna dari sendayu tinggi. Skrg muka dah takde bintik bintik pasir dah, baru guna berapa bulan. Suami pun suka pakai sabun ni. Sabun tahan lama, hampir 3 bulan belum habis lagi. Skrg nak cuba produk pemutih pula
By Yeni Marina Binti Mardius
02 Sep 2019
13:09:23 PM
Pearl &Yogurt Soap
Kalau nak jeragat hilang, dah beli krim pearl, mestilah guna sabun pearl .. Baru ada kombinasi yang betul.... Bau sabun dah lah wangi... Lepas guna pun terasa muka ni lebih segar...Jerawat pun pudar... Mesti konsisten pakai... Terima kasih Sendayu Tinggi kerana keluarkan produk yang berkualiti seperti ini.
By NURYUSLIZA YUNUS
1
/
2
Back to top